Peugeot 307 Test Drive SH

Peugeot 307 interior

Peugeot 307 interior

Peugeot 307 Test Drive SH

Peugeot 307 comercializat începănd cu anul 2001 este automobil produs în caroserie hatchback, breck și coupe cabrio. Fiind declarată mașina anului 2002 în Europa. Motorizările au fost numeroase pe benzină avănd capacități de 1.4, 1.6 respectiv 2.0L cu puteri cuprinse de la 75 până la 177 de cai putere. Motorizările diesel au fost și ele numeroase avănd capacități de 1.4, 1.6 respectiv 2.0L cu puteri între 70 și 140 de cai putere.

Modelul prezentat azi pentru test drive este un Peugeot 307 din anul 2006 fiind un model facelift.  Acesta este unul destul de dotat sub capotă regăsindu-se un propulsor de 2.0L cu o putere 177 de cai. Ca dotări regasim pe acest model de Peugeot 307, navigație, sistem de climatizare dublu climatronic, oglinzi electrice și încălzite, 4 geamuri electrice, sistem de iluminare xenon, senzori de lumini și de ploaie, pilot automat, airbag-uri laterale și cortină.

Propulsor de 2.0L benzină livrează 177 de cai putere la 7000rpm și un cuplu de 202Nm la 4750rpm.  Avănd un consum de combustibil mixt de 8.4L/100 km declarat, ajungănd în realitate la un 10.8L/100 km.

Peugeot 307 2.0 RFK Motor

Peugeot 307 a fost apreciat extrem de mult pentru design, ergonomia nu este una foarte bună pentru pasagerii din spate, iar suspensia spate fiind una foarte rigidă neasigurând prea mult confort pasagerilor.

Peugeot 307 Test Drive
Peugeot 307 Test Drive

Modelul Peugeot 307 nu necesită costuri de întreținere extrem de mari, existănd totuși probleme la trenul de rulare dar pot fi rezolvate destul de ieftin. Mai apar probleme la motorizarea de 1.6 HDi (diesel) cu probleme la turbină variabilă.

Peugeot 307 interior
Peugeot 307 interior

Modele prefacelift Peugeot 307 mai prezintă probleme la blocul de luminii dar majoritatea au fost reparate de dealeri în garanție, trebuie verificat dacă a fost schimbat.

Modelul de azi pentru test drive prezintă doar 158.000km perfecți reali, fiind achiziționat în anul 2006 din Romănia. Costurile de întreținere sunt relativ mici iar modelul prezentat nu a necesitate investiți majore din partea cumpărătorului doar schimburile necesare de ulei, discuri și plăcute iar la 120.000km schimbarea distribuției ce prezenta urme de uzură. Articulația față a avut nevoie de 2 capete de bară la 140.000km.

Dacă doriți să achiziționați un model Peugeot 307 vă rugăm să va asigurați dacă trenul de rulare se află într-o stare bună, blocul de luminii trebuie verificat pentru modele înainte de facelift. Trebuie să verificați în cazul motorizărilor pe benzină să nu existe scurgerii de ulei pe la capacul motor.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *