Se lauda cu 100 CP per cilindru. Masina care scoate mai multi CAI din patru pistoane decat un BMW cu motor V8

Hyundai i30N

Hyundai i30N

Chiar daca nu exista niciun fel de informatie oficiala cu privire la acest aspect, nu ar fi deloc de mirare ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa se realizeze acum in numai cinci secunde.

Anuntata inca de la mijlocul anului 2017, prima compacta de performanta din istoria Hyundai se vinde zilele acestea in doua variante diferite: cu 250 sau 275 de cai sub capota.

O cutie manuala cu sase rapoarte si un sistem de tractiune fata insoteste in ambele cazuri motorul 2.0 turbo cu patru cilindri in linie, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza fie in 6.4, fie in 6.1 secunde.

Situatia se schimba insa radical in cazul exemplarului din aceste imagini, care a primit numeroase imbunatatiri din partea nemtilor – inclusiv un nou sistem de supraalimentare.

Multumita tratamentului prescris de specialistii Turbozentrum Berlin, versiunea N a modelului i30 dezlantuie la apasarea pedalei de acceleratie o herghelie formata din 400 de cai – cu 33 CP mai mult decat un BMW 550 E60.

 

Hyundai i30N
Hyundai i30N

 

Compania de tuning din capitala Germaniei nu a publicat si noul timp necesar rezolvarii ecuatiei 0 – 100 km/h, dar nu ar fi deloc de mirare sa vorbim acum despre cinci secunde.

In ceea ce priveste nota de plata a modificarilor primite de prima compacta de performanta din istoria Hyundai, aceasta variaza de la doar 1.666 de euro – la schimb cu turbina originala, pana la 2.400 de euro, scrie AutoBild.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *