Test Drive cu noul Renault Kadjar cu 1.3 TCe și 160 de cai putere

test drive renault kadjar facelift

Test Drive Renault Kadjar facelift

Test Drive cu noul Renault Kadjar 1.3 TCe

Test drive cu noul Renault Kadjar facelift. Cele mai mari modificări s-au în față, blocurile optice au fost puțin modificate. Proiectoarele de ceață sunt și ele LED iar grila radiatorului a fost și ea schimbată.

În spate stopurile nu prezintă modificări dar acum sunt și ele LED. Finalele de eșapament sunt și ele ascunse fiind prezente ornamente. Portbagajul nu poate fi acționat electric. Portbagajul oferă un spațiu de 408 de litri iar în capacitatea maximă oferă 520L. Mașină vine echipată cu subwoofer și un sistem audio Bose cu șapte incinte acustice. Mașina vine echipată și cu o rezervă de dimensiuni mici.

Pe bancheta din spate există suficient loc pentru o persoană până în 1.90 m. În spate regăsim două porturi USB iar ventilația a fost și ea îmbunătățită. Modelul prezentat are și un plafon panoramic.

Sub capota lui noului Renault Kadjar regăsim un propulsor turbo benzină de 1.3 L TCe ce dezvoltă 160 de cai putere și un cuplu de 270Nm. Acesta este un motor nou dezvoltat împreuna de Renault și Daimler. Regăsindu-se chiar și pe noul Mercedes A Class. Este un motor mai silențios, partea interesantă este că acest motor are un filtru de particule. Ca și în cazul motoarelor turbo diesel, proprietari acestor automobile vor fi nevoiți să meargă puțin mai tare ca acest filtru să se regenereze. Dacă vei conduce aceasta mașină prin oraș permanent, vei crește riscul de a bloca acest filtru de particule.

 

 

Moturul 1.3 TCe 160 CP
Moturul 1.3 TCe 160 CP

 

Mai există și o versiune de 140 de cai putere pentru acest motor. Însă acest motor 1.3 TCe și EDC cu 7 rapoarte este excelentă fiind foarte potentă. EDC schimbă extrem de bine, este o cutie care deja ce și-a exprimat fiabilitatea. Ca și motorizări mai regăsim și vechiul 1.5dCI. Renault Kadjar are și o versiune 4×4 pe majoritatea motorizărilor.

Pachetul Extended GRIP acesta aduce un model special de jante și anvelope all-season. Eu recomand ca vară să se meargă cu anvelope de vara iar iarna cu cele iarnă.

Cum lucrează Extended GRIP? Dacă o roată nu are aderentă va opri cuplu pe aceea roată, reușind să o scoată din probleme. S-ar putea să mergi puțin mai departe dar nu abuza de acest sistem, într-un final vei rămâne blocat.

Mașina prezintă un ruliu foarte pronunțat din cauza suspensiei ce a fost reglată pentru confort. Un lucru care sincer mă deranjează la acest Renault Kadjar este anti fonarea fiind destul de slăbuță. Din fericire anvelopele allseason cu care este echipată mașina nu se aude aproape deloc.

Ecranul de 7 inch al sistemul instrumentar oferă tare mult informații. Până și temperatura motorului și rezerva de carburant fiind afișate. Monitorul multimedia RLink2 este același ca și pe Megane. Vei reuși să setezi orice poți prin intermediul lui foarte ușor. Consola este mult mai simplă oferind o ergonomie excelentă. Avem și comenzii de climatizare ce au fost preluate de pe Dacia Duster. Plasticul este unul mai bun față de varianta precedentă. Regăsim și multe spații de depozitare în uși și în cotiere. Scaunele sunt foarte plăcute în acest Renault Kadjar putând parcurge distanțe lungi fără probleme.

 

Interiorul lui Renault Kadjar 2019
Interiorul lui Renault Kadjar 2019

 

Cine ține cont de siguranță putem să vă spunem că noul Renault Kadjar vine dotat cu noi sisteme. Precum frâna de urgență, mai avem și senzori de unghi mort și mai există multe alte dotări printre care sistemul Line Assit. Mașina mai are este dotată cu Apple Car Play și Android auto cu care producători de mașini au început să se laude.

Am ajuns la finalul acest test drive, impresia mea despre acest test drive cu noul Renault Kadjar facelift prezintă confort excepțional. Pentru cei care vor să-și achiziționeze acest Renault Kadjar recomand motorul de 1.3L de 160 de cai putere pentru consumul extrem de mic de 6.2L/100km în extraurban. Poți renunța la multe dotări nefolositoare precum trapa panoramică sau pachetul extened grip dacă nu ieși pe drumuri de teren.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *