Un urs cu totul special BMW E30 Seria 3

bmw e30 urs

BMW E30 urs

Un urs cu totul special BMW E30

Aproape toți pasionați de BMW își doresc să aibă în garaj un BMW E30, aici mă pot încadra și eu. Dacă vă întrebați dacă sunt pasionat de marca bavareză, da chiar sunt. Pentru cei care nu știu, BMW E30 este a doua generație de Seria 3 și a fost produs între 1982–1994. Totuși BMW E30 a devenit un cult la nivel mondial, existând numeroase comunități și forumuri dedicate acestui model ce a devenit o mașină clasică. Deci BMW E30 este o mașină foarte îndrăgită de noi pasionați.

Unul dintre pasionați de BMW E30 este și Serhan Mustafa .

Serhan Mustafa și al său BMW E30
Serhan Mustafa și al său BMW E30

 

 

A fost o bază bună, un motor bun și mai greu de găsit față de majoritatea care sunt 316 și 318 , rugina nu avea decât foarte foarte puțină. Practic am cumpărat mașina fară măcar să fac o tură cu ea .   Serhan Mustafa

 

Interior BMW E30
Interior BMW E30

Mașina vine dotată din fabrică cu abs, servodirecție, geamuri electrice, check control, trapă, scaune încălzite, oglinzi electrice și încălzite, închidere centralizată și alarmă, diferential blocant 3.93 carcasa mica cu bucsa noua, computer de bord precum și diuze stropitoare încălzite. Un lucru foarte important, mașina este una de import venită din Elveția. Pe parte de caroserie este o ediție mai specială putem spune fiind echipată cu praguri de plastic și eleron MTech 2.

Modificări exterioare la caroserie au fost lip IS original + lip DTM, pleoapa lunetă maxton design, pleoape faruri kamei, faruri smoked DEPO noi, semnalizări smoked DEPO noi, parbriz nou Pilkington + folie helioglass, folie omologată și Shadowline.

Diferențial LSD
Diferențial LSD

Una dintrele cele mai importante modificări a fost schimbarea diferențialului cu un diferențial cu alunecare limitată LSD.

Pe partea tehnică ursul a primit  o suspensie reglabila MTS, articulație complet nouă marca Lemforder, injectoare de M20B25, capitonaj capotă de diesel, planetare „groase” și discuri noi BREMO + placute noi BREMBO.

Mașina a primit și un upgrade la interior destul de masiv precum scaune BMW Sport ( așa zisele Recaro), ceasuri suplimentare HARTGE, covorase mocheta originale noi BMW, volan HARTGE Three Spoke, alcantara și fețe de uși negre.

 

 

Pregătire vopsire BMW E30
Pregătire vopsire BMW E30

 

 

 

Mașina este țiplă din orice punct de vedere, s-au investit mulți bani în ea și mai sunt multe alte chestii pe care le-am uitat. A fost terminată în iunie 2016 , toate materialele care s-au folosit au fost cu „pretenții”. Toate clipsurile ți alte chestii noi. Masina la momentul revopsirii nu prezenta gram de rugină și toată burta , lonjeroane , praguri etc au fost umplute/stropite cu ceară. Pe masină s-a pus tot ce a fost mai bun și nu s-a făcut rabat de la nimic. Serhan Mustafa

 

Totuși să nu uităm persoanele care au fost în spatele acestui proiect.

  • Iulian Ciutacu s-a ocupat de partea mecanică, electrică, tinichigerie și vopsitorie.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *