VW Golf 5 Auto Test Drive

golf 5 test drive

Golf 5 Test Drive

Una dintre cele mai interesante mașini pe piața mașinilor second hand este Golf 5.  Cât de des se strică acest VW Golf 5 urmează să aflăm din acest test drive.

VW Golf 5 este predecesorul lui VW Golf 4

Volumul portbagajului are 340L încăpând toate bagajele celor 4 pasageri.

Totuși VW Golf 5 este o mașina practică cu o sumedenie de spați de depozitare, interiorul nu demonstrează prea multă eleganță dar materiale de calitate decentă își fac apariția .

Mașina din test drive a parcus nu mai puțin de 220.000km, piele de pe volan prezentănd uzură.

Exemplarul din test drive a fost produs în anul 2006 iar propietarul a procurat-o în anul 2011 atunci mașina parcursese doar 110.000km iar mașina costănd 9500 de euro. Sub capotă regăsim motorizare de 1.9 TDI de 105 cai putere și livreaza 250Nm la 1900rpm.

Motorul de 1.9 TDI este un motor legendar în gama VW, a fost prezent pe o sumedenie de mașini avănd un consum decent de carburant.

În mersul urban propulsorul de 1.9 TDI consumănd în regim real aproape 6.5L/100km. Consumul extraurban se sistuează între 5.0-5.5L/100km. Fiind niște cifre extraordinare pentru clasa compactă.

1.9 TDI de pe VW Golf 5
1.9 TDI de pe VW Golf 5

Cutia are o cursă lungă fiind în 5 trepte nefiind prea bine etajată dar vă veți obișnui destul de ușor cu aceasta.

Ca dotări putem regasi sistem de navigație, abs, esp, senzori de lumini și ploaie, încălzire scaune din față, sistem de climatizare și multe altele.

VW Golf 5 interior
VW Golf 5 interior

Suspensie se descurcă destul de bine pentru șosele din România dar totuși își face prezența în abitaclu.

Motorizările de 1.9 TDI cât și 2.0 TDI sunt motorizări cu un consum decent de carburant, dar avănd totuși aspecte negative un consum de ulei ridicat.

În unele cazuri  se pot distruge cutii manuale și automate, cedarea pompei de injecție la diesel, cedarea turbinelor la diesel, cedarea volantei cu masă dubla tot la motorizările diesel.

De remarcat uzura rapidă a discurilor și plăcuțelor de frână.

Motorul de 1.9 TDI își face destul de bine simțită prezența nefiind deloc silențios totuși avem de-a face cu o motorizare pompe-duse.

Costurile de întreținere sunt acceptabile, schimbul de ulei și a tuturor filtre încadrându-se până în 1000 de lei într-o reprezentanță VW.

Un kit de distribuție vă ajunge în jur de 200 de euro iar plăcuțele până în 300 de lei.

Un VW Golf 5 se găsește pe piața auto sh din România la prețuri cuprinse între 3500-6000 de euro.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *